dietoterapia przy otylosci

Jeżeli doskwiera Ci nadwaga, otyłość, zespół przewlekłego zmęczenia lub borykasz się z którąś z chorób dietozależnych, odpowiednia dieta i przygotowany specjalnie dla Ciebie jadłospis, polepszy Twoje samopoczucie, stan zdrowia oraz zapewni lepszy i zdrowszy wygląd.

Zajmuję się odchudzaniem oraz dietetoterapią osób cierpiących na choroby, w leczeniu których żywienie odgrywa kluczową rolę. Do chorób tych należą min.: zespół przewlekłego zmęczenia, nadwaga, otyłość, cukrzyca, niedożywienie/anemia, choroby śledziony i trzustki, choroby układu krążenia, nadciśnienie, łuszczyca, choroby nerek, choroby przewodu pokarmowego, alergie pokarmowe, nietolerancje pokarmowe, choroby tarczycy oraz, spotykane coraz częściej, choroby autoimmunologiczne ( min.: Hashimoto, Reumatoidalne Zapalenie Stawów, Zesztywniające Zapalenie Stawów, Zespół Sjögrena).

Usługi dla Ciebie

Szeroka oferta konsultacji stacjonarnych jak i online, wspólne zakupy

Konsultacje dietetyczne

Około 90-minutowe spotkanie, podczas którego przeprowadzany jest szczegółowy wywiad zdrowotny i żywieniowy. Wykonywane są pomiary, m.in. pomiar wzrostu, obwodu talii, brzucha i bioder.

Opracowanie jadłospisu

Jadłospis przygotowywany jest na 10 dni z możliwością powtórzenia go. W ramach każdego z rozplanowanych dni jest zestaw od 3 do 5 posiłków, w zależności od potrzeb pacjenta oraz zalecanej dietoterapii.

Dietetyk online

Jeżeli nie chcesz tracić czasu na dojazdy do gabinetów, nie masz czasu wymyślać nowych FIT przepisów, a te, które już masz – zdecydowanie Ci się znudziły… dietetyk online jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem!

Dietetyk Warszawa

W Warszawie mogą Państwo skorzystać z moich usług w Poradni Dietetycznej ekoDietetyk, która zlokalizowana jest w dzielnicy Wola. Z przyjemnością podzielę się moją bogatą wiedzą. Zapraszam!

Potrzebujesz pomocy dietetyka?

Chętnie Ci pomogę, dopasowując odpowiedni dla Ciebie jadłospis, oparty na badaniach i Twoich preferencjach.