1000 F 216564779 ju61h8EtnJK8pDaIaCsmDDJVRDXiWuF5

Zapraszamy na warsztat:

„Zdrowa i zharmonizowana wątroba jako czynnik zapobiegający chorobom cywilizacyjnym.
Dieta wspierająca i regulująca czynności wątroby”

Wątroba to największy i najważniejszy gruczoł detoksykacyjny w organizmie człowieka. Obecnie u większości osób narząd ten jest najbardziej obciążony spośród wszystkich narządów ludzkiego organizmu.
Zbyt duża ilość tłuszczu, środków chemicznych, używek, przetworzonego „pożywienia” – zakłóca setki skomplikowanych procesów biochemicznych zachodzących w wątrobie.  Zakłócenie tych procesów przekłada się na nasze zdrowie.

Wiele chorób, między innymi takich jak:

nadciśnienie, zaburzenia emocjonalne, nagłe i niekontrolowane wybuchy złości, zaburzenia menstruacyjne, anemia, niektóre choroby oczu, przerost prostaty, nowotwór prostaty, guzki, torbiele, endometrioza, mięśniaki macicy, guzy piersi, nowotwór piersi, nadczynność tarczycy, bóle głowy, zawroty, nagła utrata świadomości, choroba Leśniewskiego – Crohna, zapalenie jelit jest przejawem zaburzeń energetycznej pracy Wątroby.

Jeżeli jesteś zainteresowany jak uniknąć tych i wielu innych schorzeń lub też poprawić swój stan zdrowia, zapraszam na  Warsztat pt.: „Zdrowa wątroba jako czynnik zapobiegający chorobom cywilizacyjnym. Dieta wspierająca i regulująca czynności wątroby”.

Agenda warsztatu:
1. Omówienie funkcji wątroby.
2. Zarys działania pokarmów wg Tradycyjnej Medycyny Chińskiej (Pięciu Smaków).
3. Omówienie energetycznych dysfunkcji wątroby (omówionych zostanie 9 zaburzeń pracy wątroby).
4. Wpływ emocji na funkcjonowanie wątroby oraz wpływ funkcjonowania wątroby na emocje.
5. Zalecane pokarmy oraz dania wspierające pracę wątroby w zależności od różnych zaburzeń i objawów (min. dania na nadciśnienie, anemię,  bolesne menstruacje, bóle piersi).
6. Aloe vera oraz inne preparaty firmy Forever wspomagające detoksykację organizmu oraz pracę wątroby.
7. Przeprowadzania testu określającego własną termikę ciała (typ gorący, typ bez oznak gorąca)

Serdecznie zapraszam,

Monika Dziemidowicz,  dietetyk, dietoterapeuta TCM

Data: 12.01.2015 godzina 10.00 – 14.00

Miejsce szkolenia: Firma Forever Living Product – sponsor Sali wykładowej,
Al. Jerozolimskie 92, wejście A.
Kontakt: Monika Dziemidowicz – monika.dziemidowicz@ekodietetyk.pl ; Jadwiga Adamczyk aloe-styl@aloe-styl.pl

Tel.: 601-93-94-59